Information messages by email

HELGA news and announcements
Post Reply
User avatar
mho
100+
100+
Posts: 574
Joined: Sun, 28. Aug 2005 14:52

Information messages by email

Post by mho »

As part of your forum registration, you enter your email address in your profile. We use this address to send you a notification when a new version is available for download, or for any other (really) important communication, only.
In order to reduce the amounts of emails to be processed by the system, we will only send emails to those people who have connected (as logged-on user) at least once in the past 24 months.
So, if you don’t want to miss any information, please make sure your email address is up-to-date, and that you regularly check the forum for news.

Thanks.
User avatar
rma
100+
100+
Posts: 560
Joined: Sun, 28. Aug 2005 17:39
Location: Herve

Re: Information messages by email

Post by rma »

Traduction ...

Lors de votre inscription au forum, vous avez encodé une adresse e-mail dans votre profil. Nous utilisons cette adresse pour vous informer par une notification lorsqu'une nouvelle version est disponible au téléchargement, ou en cas de communication réellement essentielle.

Pour réduire le nombre de messages à gérer par le système, nous enverrons dorénavant ce courriel aux seuls membres qui se sont connectés au moins une fois dans les derniers 24 mois.

Ainsi si vous désirez ne manquer aucune information, assurez-vous que votre adresse de courriel est bien à jour et vérifiez régulièrement les nouvelles infos sur le forum.

Merci
"only solutions"
User avatar
rma
100+
100+
Posts: 560
Joined: Sun, 28. Aug 2005 17:39
Location: Herve

Re: Information messages by email

Post by rma »

Vertaling (bedankt aan Jos B.)

Bij registratie op de forum HELGA geef je een email adres op. Wij gebruiken dit mailadres om jou te verwittigen wanneer er een nieuwe versie beschikbaar is, of een andere, echt belangrijke, mededeling

Wij willen het aantal procesgestuurde emails verminderen. We zullen enkel nog emails sturen naar degenen die minstens één keer in de laatste 24 maanden op het forum ingelogd hebben.

Als je dus geen enkele informatie wil missen zorg er dan voor dat je mailadres up-to-date is, en dat je regelmatig inlogt op het forum.

Bedankt.
"only solutions"
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests