OLCO: inschrijvingen voor Nationales

Questions & Answers, Tips & Tricks, Users help Users
Post Reply
Bartie
Posts: 9
Joined: Mon, 12. Sep 2005 19:20
Location: Sint-Truiden

OLCO: inschrijvingen voor Nationales

Post by Bartie »

Bij de voorbereiding van het vlaams kampioenschap heeft slechts 1 club (=KOL) gebruik gemaakt van het programma OLCO om zijn inschrijvingen door te geven.
Dit programma maakt de inschrijving voor de inrichter echt wel heel gemakkelijk. Hierbij kan de clubverantwoordelijke ook startvoorkeuren ingeven. De belangrijkste keuzemogelijkheid is het groeperen per familie of auto.
In de file die ik van KOL kreeg zaten wel enkele foutjes. Alle leden van hetzelfde gezin kregen dezelfde groepcode toegekend vb 5. Maar zij kregen ook nog een startvoorkeur mee (10001030). 1 lid van de familie kreeg als voorkeur 11301200 mee. Dit is een tegenstrijdigheid waar de software onmogelijk rekening mee kan houden. In Helga is dit blijkbaar beveiligd maar OLCO laat dit voorlopig nog toe. Dit zou volgens mij beveiligd moeten worden.
Verder raad ik alle clubs aan om dit programma voor de nationales te gebruiken. De inrichter én alle lopers doen er hun voordeel mee, als het op de juiste manier gebruikt wordt. TROL is ook al op weg gezet.
User avatar
rma
100+
100+
Posts: 560
Joined: Sun, 28. Aug 2005 17:39
Location: Herve

Post by rma »

OK akkord met een zeer mindere veiligheid voor OL-CO. Het eerste doel van deze "light software" was om te helpen degene die HELGA niet goed kennen, voor het beste profit van klubs die tochwel een bestand zullen krijgen.

Ik zal zien wat ik kan doen, maar wil eenvoudig blijven, ... anders laten wij toch HELGA daarvoor gebruiken.

Wat de "inschrijvingen per bestand" betreft, wordt het toch beter voor de nationale organisaties : 5 klubs voor BK Long, 5 klubs voor BL Middle (± 40%), ... maar zonder degene van hamok :)
Bartie
Posts: 9
Joined: Mon, 12. Sep 2005 19:20
Location: Sint-Truiden

Post by Bartie »

TROL en HAMOK gaan het beiden gebruiken voor Nationale 4. Nu moet er nog bereidwilligheid bij OMEGA en BORASCA gevonden worden. Plus natuurlijk ook alle FRSO-clubs.
User avatar
rma
100+
100+
Posts: 560
Joined: Sun, 28. Aug 2005 17:39
Location: Herve

Post by rma »

Nationale 1 2006 (K.O.L.)

75 % des inscriptions "par fichier" (OL-CO ou HELGA) :D :D

à suivre ...
User avatar
rma
100+
100+
Posts: 560
Joined: Sun, 28. Aug 2005 17:39
Location: Herve

Post by rma »

suggestion de Walter VK ...
Une nouvelle version de OL-CO est disponible (modification mineure sur la "liste "papier" des inscriptions pour faciliter la vérification des souhaits des groupes de départ).

Een nieuwe versie of OL-CO is beschikbaar (kleine modificatie van de "paper lijst" van de ingeschreven leden om de verificatie van de gewenste Startgroepen gemakkelijker te maken).
Last edited by rma on Sat, 11. Mar 2006 17:39, edited 1 time in total.
User avatar
rma
100+
100+
Posts: 560
Joined: Sun, 28. Aug 2005 17:39
Location: Herve

Post by rma »

Les mises à jour de OL-CO sont dorénavant disponibles dans la section "Download"

De aanpassingen van Ol-CO zijn vanaf nu beschikbaar via de sectie "Download"
User avatar
rma
100+
100+
Posts: 560
Joined: Sun, 28. Aug 2005 17:39
Location: Herve

Re: OLCO: inschrijvingen voor Nationales

Post by rma »

MANDATORY voor VVO klubs

Een nieuwe versie van OL-CO is beschikbaar en moet gebruikt worden

met deze identificatie =
Olco_version.jpg
Olco_version.jpg (1.51 KiB) Viewed 13864 times
Klik hier en STOP een oudere versie te gebruiken !!!
"only solutions"
rvanbruggen
Posts: 1
Joined: Mon, 31. Aug 2015 18:46

Re: OLCO: inschrijvingen voor Nationales

Post by rvanbruggen »

Hallo

Wij gebruiken olco niet maar wel het olco bestandsformaat. Is het bestandsformaat veranderd in deze nieuwe versie? Ik heb even gecheckt en denk van niet maar wil graag even bevestiging.

Groetjes

Rik
User avatar
rma
100+
100+
Posts: 560
Joined: Sun, 28. Aug 2005 17:39
Location: Herve

Re: OLCO: inschrijvingen voor Nationales

Post by rma »

Geen modificatie in het Export format van het bestand voor HELGA.
"only solutions"
User avatar
rma
100+
100+
Posts: 560
Joined: Sun, 28. Aug 2005 17:39
Location: Herve

Re: OLCO: inschrijvingen voor Nationales

Post by rma »

rma : Geen modificatie in het Export format van het bestand voor HELGA.
Is het bestandsformaat veranderd in deze nieuwe versie
:?: :?: :?:
"only solutions"
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests